13 Juni


weheartit.com

God middag! Jag har upptäckt att internet är en sällsyn sak i hemorten vilket gör mig grymt avtänd på att använda datorn överhuvudtaget och tillsammans med jobb så har de blivit lite ignorerande av bloggen men hinner nu snabbt på lunchen :)

Har nu jobbat halva veckan och har slitit på både knä och rygg. Har även märkt att händerna formas efter arbetet man gör då de blir torra och bruna :p Men de är grymt skönt att ha något att göra. Förstår mig inte på att sitta rakt upp och ner längre. Vill göra saker och träffa människor jag!

Hur som haver blir de massa firande och sigges i helgen så ska bli grymt kul med helg oxå :D

Jobbar ni i sommar? :)


Kommentarer
Liborius

vad jobbar du med?:) jag jobbar på gekås i ullared!

2012-06-14 @ 09:21:12
URL: http://liborius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0