2 Juni


Saknar värmen! Nyaste klänningen från H&M

Har en maximal slödag idag. Har städat lägenheten och börjat småpacka men att hämta USBt som innehåller rapporten är så mycket svårare. Nä de tänker jag allt skjuta upp tills imon!

Saknar att kunna sitta på balkongen och njuta av solen. Istället får jag sitta inne och fundera på hur min solbränna tidvis ser ut som brun-utan-sol. Intressant faktum! Att klä på sig har oxå blivit trist eftersom sinnet är inställt på sommrigt medan vädret säger iskalla vindar och låga temperaturer. Jippi!

Så ikväll får jag se om jag lyckas locka till mig sällskap eller om jag ser American Pie x2 :) Hoppas mer på sällskap men man kan ju inte tvinga någon ;)

Vad gör ni denna lördag? :)


Kommentarer
ERIKA

En sån klänning har jag med:)

2012-06-02 @ 19:31:49
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0