12 Maj


Sommarn min är räddad! Hur bra som helst ju! :D

Jag har nu genomlidit tre dagars förkylning var av två innehållit hosta. Idag verkar de vara på sin vändpunkt men jag sover på tok för mycket. Helt sjukt att sova tolv timmar hela tiden. Nä imon ska jag upp i tid om så bara för att!

Däremot är jag grymt imponerad av mina vänner som trots min förkylning har varit sällskap till middag, dragit med på på handlingsuppdrag och berättat god natt saga för mig. Sånt gör mig så grymt lycklig. Tyvärr drog denna förkylning även med att jag inte kan vara i Lindesberg idag... Men lika bra att repa halsen för den stora sittningen istället och sluta gnälla för de har inte lett någonstans alls.

Igår fyllde även min fina pappa år men jag kunde inte sjunga eftersom halsen precis bär för samtal så de fick bli ett ansträngt och hostande samtal men ett grattis blev det iaf :)

Idag har jag för att fylla min dag städat. Lite små stolt inombords över de ska ni veta eftersom jag fick ta allt i etapper för att jag svettades så. Nåväl, köket kvar och då även förberedelser för smörgåstårta och middag :)

Brukar ni dricka strawberry daiquiri? :)


Kommentarer
ERIKA

Den ska blandas med rom, jag köpte cosmon:)

2012-05-14 @ 18:05:49
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0