25 Maj


weheartit.com

En hel veckas sol och jag är piggare och gladare än någonsin! Dessutom verkar mina vänner fylla år på rad denna veckan så har blivit många grattishälsningar!

Imon väntar den stora sittningen som har rykte om sig att bli en flopp. Jippi yey liksom.. Men jag ska ha roligt och jag ska dansa hela natten om jag måste! :D Idag däremot så blir de handledning, sola, ev handlande och SATC. Fiiin fredag! :)

Har upptäckt att jag har viss separationsångest... Vill inte lämna Karlstad och de är en konstig känsla. Brukar längta hem såhär års... Nåväl de blir nog bra de med om jag bara får börja jobba. Startar ju upp med studentskiva så :)

Har ni också haft sol hela veckan? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0