7 September


Nollning is the good thing in life!
 
Mitt liv har rusat förbi mig och när kroppen kom ikapp fick jag årets förkylning. Min stackars rumskompis får höra mig hosta på nätterna när jag själv sover. Dock bra att jag fortfarande kan sova!
 
Idag är det näst sista dagen på nollningen. Välkomstfest och avslutningssittningen kvar. Dock känns det mest som om jag borde ligga under ett täcke och se på film hela helgen i stället men skam den som ger sig, aight?
 
Hur som helst så har jag haft två fantastiska veckor och lärt känna en rumskompis jag verkligen uppskattar. Känns så galet bra att ha en vän direkt som fungerar efter att ha bott själv i sju månader.
 
Förutom sånt där roligt så har min shoppinglista enbart blivit längre och smalare. Jag letar fortfarande efter de där perfekta kängorna som inte verkar säljas och suckar i kapp med herrmodet som verkligen slår dammodet inom skor iår. Men vad gör man inte för ett par snygga kängor?
 
Nåväl, nu åter till städandet! Är ni taggade för höst? :)


Kommentarer
Liborius

tack snygging:D
jag är taggad inför hösten men i min hjärna är snart hösten slut, haha, har så mycket den här terminen!!
vad har du för planer den här helgen?:)

Svar: Helgen ägnas åt plugg och städning :)
Sofia

2012-09-21 @ 10:08:32
URL: http://liborius.blogg.se
sofia morgardt

Hej! Har du haft en bra dag eller?
Kolla gärna in min blogg där du får läsa om bla:
- Nya skor i garderoben, kolla på bilderna!
- Hur min nya hårförlängning ser ut.
- Delta i min tävling där man kan vinna smycken.
- Bild på mig och min lilla hund.
- Min snygga bloggdesign!
Kram :)

2012-09-21 @ 21:16:26
URL: http://sofiamorgardt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0