23 December

weheartit.com
 

Dan före doppare dagen är här och ikväll är de uppesittarkväll. Precis läst ut en julklapp jag fick av en kompis och fick plötsligt problem att föra en sms konversation för att de inte kändes rätt längre. Dock gillar jag att ibland utöva min list lr makt om man så vill för att jag ska få som jag vill, men de är ju jag ^^
 
I övrigt så är de snart julafton och därefter blir de full rulle med skola och saker att göra. Fint med semester på vintermötet! Kom på att jag har en fin engelsk bok att plöja igenom med innan jag börjar skolan igen så de är väl bara att börja med de. Kan ju bli intressant med tanke på att han inleder med att dra paraleller till star trek. Kul författare!
 
I övrigt vill jag bara önska en GOD JUL och ett fantastiskt GOTT NYTT ÅR! :)


Kommentarer
Liborius

åh julen är allt mysig:)

2013-01-18 @ 12:48:04
URL: http://liborius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0