9 Februari

Överlever studierna med varmt kaffe till hands!
 

Andra deltävlingen i mello avgjord och jag var väl enbart besviken över att bidrag fem inte kom direkt till final eftersom det fick mig att rysa men sånt är livet. En andra chans blev det allt i alla fall!
 
Har haft en mysig vecka med många inslag av fina vänner som förgyller min tid även om plugget verkar invadera i lika stor del. Ny vecka väntar och denna med årsmöte och överlämnande av min post i den styrelsen. Ska bli skönt med lite mindre ansvar. Har varit ett lärorikt och givande år men det räcker med ett samtidigt som jag ska producera en uppsats.
 
För övrigt har jag insett att sommaren är nära. Antagningen för hösten öppnar snart och då ska jag veta vad jag vill söka in till. Jag är en människa som måste ha en back-up för livet för att ha någon syssla. Att sitta still eller inte ha en tvingande rutin gör mig ytterst rastlös och många gånger grinig. Men som det ser ut nu blir det att börja söka jobb under maj och resten av sommaren. Får jag inget napp under den tiden börjar jag en bastermin med kemi för att ta mig vidare till receptarie medan jag fortsätter jobbsökandet och försöker få mig ett extrajobb. Kan bli en kul termin på så sätt :)
 
Nä nog med nattprat, någr artiklar väntar på att bli lästa!
 
Har ni back-ups i livet? :)


Kommentarer
mamma

det ser oroligt ut med kaffemuggen på datan

2013-02-10 @ 16:23:02
Liborius

du har rätt inställning i alla fall:) vad är det du vill plugga?

2013-02-12 @ 11:09:47
URL: http://liborius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0