4 Oktober

weheartit.com (troligen ursprung, Nike)
 
Promenerandet går bra och igår joggade jag till och med på morgonen! Dock var de lika bra med tanke på att de blev både pizza och glass. Ack och ve. Inge godis iaf!
 
Förutom de så får jag viss smärta i vaderna när jag går som gör att jag får tvinga mig igenom den första kilometern innan de ger med sig eller jag vänjer mig vilket de nu är. Känns lite jobbigt...
 
Kanelbullensdag firades med kanelbulle till kaffet. Kunde inte bry mig mindre om att de är socker för den var så perfekt saftig för att vara köpebulle :) Dessutom väntas de snart promenad i solen :D
 
Ikväll blir de maskeradplaner till tv-spel och imon tacksittning. Grymt taggad vad jag än blir!!
 
Får ni se solen på himlen idag? :)


Kommentarer
ERIKA

Sån smärta i vaden får jag med, i mitt fall tror jag musklerna är för spända eller så är dem för korta.

Svar: Va jobbigt :/ Stretchar ju ändå jämt så hoppas på spända :p
Sofia

2012-10-04 @ 15:52:33
URL: http://ikaaan.blogg.se
F A N C Y

Svar. Tack snälla du :)

2012-10-05 @ 17:37:40
URL: http://fanzo.blogg.se
Elin

Ny design, snyggt :)

Svar: Tackar :)
Sofia

2012-10-09 @ 16:34:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0