4 Februari

Pluggeliplugg!
 

Dagen började, i min värld, uselt. Efter att ha vant mig vid att vakna till solsken vaknade jag idag av grått dis och snö som sedan var regn och sedan snö igen. Jag har lyckats läsa artiklarna men återigen sitter jag här dagen innan seminariet och känner panik över att det ska ta sån tid att få ihop en text om något jag vet för att jag inte hittar de i texterna jag ska referera till. Nåväl, bitter är jag sällan men idag har jag inte vänt på det, än.
 
I övrigt så är det 10 dagar till alla hjärtans dag och därmed 9 dagar kvar som kassör i studentföreningen. Ska bli skönt att lämna av sig det ansvaret. Har varit för mycket för mig att hantera. En dag taget :)
 
En annan glädje är att det är en ny månad. Ett steg närmare hemkomsten från en kär vän, ett steg närmare våren, ett steg närmare Gyllene Tider. Tror jag får tänka så idag så jag blir klar.
 
Hur inledde ni er månad? :)


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Åååh, just det, det är ju alla hjärtans dag snart... måste posta lite kärlek till erik tror jag :)

Svar: Alltid mysigt att få :)
Sofia

2013-02-07 @ 10:16:29
URL: http://lorissalovebomb.se
Liborius

alla hjärtans dag...har du några planer?:)

Svar: Nja, bara att ge min rumskompis en liten gåva av egoistiska skäl. Annars lär det vara en vanlig dag för min del :)
Sofia

2013-02-09 @ 16:53:58
URL: http://liborius.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0