16 Januari

weheartit.com
 
Onsdag... insikten om att jag har en dag på mig att skriva en artikel på minst tre sidor. Känner att plugg inte är prioritering och att överleva dagen är viktigt. I övrigt så känner jag att krafterna faktiskt sakta återvänder i och med att de blir anigens ljusare och jag äntligen har börjat försöka att träna. Maten är en annan tuff grej jag fortfarande krånglar med. Så otroligt oinspirerad till att laga någonting alls. Vem stal min motivation?
 
Annars känns det skönt att lämna in en artikel för att lämna en kurs bakom sig. Att endast ha en enda kurs kvar innan ansökan om examen kommer att bli verklig. Känns stort!
 
Lyckades dessutom hitta ett par mintgröna brallor i en storlek mindre än vanligt som jag tror kommer charma våren grann när jag äntligen kan ha på mig dem! Hittade även silveröronhängen för löjliga summor och känner mig som en riktigt duktig konsument!
 
Har ni lyckats göra några riktigt bra reafynd? :)


Kommentarer
Liborius

jag har gjort några fynd men inte så många...ska däremot till Göteborg imorgon så får se vad jag hittar :)

2013-01-18 @ 10:33:01
URL: http://liborius.blogg.se
LORISSA LOVEBOMB

Om du är ledsen utan något trauma i bakgrunden eller inte vet... kanske det är depression? Typ vinterdepression? Prova gå på promenader i dagsljuset om dagarna och var snäll med dig själv <3

2013-01-18 @ 14:05:01
URL: http://lorissalovebomb.se
Alicia Berglund

Fin blogg!

2013-01-19 @ 20:39:05
URL: http://picsbyalicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0