29 Januari

Mina älskade prickar på täcket!
 
Igår var jag jätteduktig på parkouren. Jag utmanade mitt numera dubbla blåmärke och gjorde ett hopp rätt. Problemet var att när hoppet blev rätt tappade jag balansen för någon sekund och höjdskräcken satte in med full styrka. Kramade med andra ord plinten innan jag kom ner på golvet och försökte att andas mellan tårarna. Men de överlevde jag ju det med :)
 
Den totala lyckan kom igår när mamma ville följa med och se Gyllene tider i sommar. Skrek x antal gånger i örat på henne av lycka när jag bekräftat bokningen. Min dröm blir sann i sommar! Dessutom dagen efter min födelsedag, snacka om optimal födelsedagspresent till sig själv! Åh LYCKA!!
 
Men idag väntar seminarium på en uppgift jag egentligen inte greppat än och sedan ett powersteppass för att plåga blåmärket en ny sväng, kan ju gå bra liksom!
 
Har ni några spikade sommarplaner än? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0