8 April

Instagram - Elderflowers
 

Jag lever än även om de inte ser så ut här! Är mer på instagram och läser bloggar jag följer i stället för att vårda min egna ^^
 
Hur som helst så har uppsatsen dragit igång och solen skiner i kapp i samma takt som jag tappar motivationen. Har i alla fall börjat idag så det kommer väl ta mig någonstans förhoppningsvis.
 
Förutom skolan så är det lägenhetssökande och början till att söka jobb. Livet känns bra krävande ibland. Men tror de är därför det finns så många te sorter att testa. Mina hyllor börjar bli fulla så skulle vara bra med ny lya :)
 
Har ni mycket att hinna med i er vardag? :)


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Min vardag är att skriva magisterexamensarbete, jobba på röda korset och planera bröllop. Och bloggen. Och träningen... joo, hehe, det blir ju en del :)

2013-04-17 @ 14:13:46
URL: http://lorissalovebomb.se
Pelle

JAAAAAAAA! Blir stressad bara över att tänka på allt som jag inte hinner med! :(

2013-04-20 @ 13:06:04
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0