27 September

weheartit.com lr i min värld, I love it!
 
Mina träningsplaner går fint hittills! Har gått en halvtimme varje dag, ätit totalt fyra godisbitar och har ett massivt sug efter morot större delen av dagarna... till mina kompisars förtret som menar att de inte är choklad men jag är ju inte sugen på det så tänker njuta av mina morötter så länge det varar :)
 
Just nu regnar det mycket så elljusspåret blir allt kladdigare. Imon lär de få bli en längre runda på asfalt för att inte bli tokblöt. Trist men sant.
 
Fick även en trevlig överraskning att syssla med under morgondagen. Ska sitta som informatör för forskar fredagen på universitetet mellan 9-15 :) Efter det blir det ännu bättre för då får jag gå på stan med två av mina fina vänner :) Fin fredag!
 
Har ni börjat mysa med ljus om kvällarna? :)


Kommentarer
ERIKA

Den här kompisen hejar på dig och gillat moroten :)

Svar: Tack sötnos! De betyder :)
Sofia

2012-09-27 @ 23:35:41
URL: http://ikaaan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0