13 December - Lucia

Sorry om de inte var något inlägg igår men datan i skolan dog så då stängde jag av... Suck.

men iaf då var jag riktigt glad och finklädd men såg förjävlig ut i skallen men oj va lite jag brydde mig!

Igår var de julfest på Ku. Det var helt okej, men man hade väntat sig lite mer... Aja så är det ibland ^^ haha Vi hade tänk lussa för ahlis sent på natten men jag sov för gott för att tänka tanken (A)
Så idag känner jag i stället för pulkaåkning, tror ni det kan vara en bra idé med tanke på hur mycket jag avskyr att bli blöt av snö? Jaa klart det är, jag vill ju :D haha Ska nog fråga Lorentzonsystrarna och Ahlis så får vi se :)

Gosh va jobbigt det är att bara gå runt och titta på alla kläder, jag vill verkligen ha rea nu, men men det är några dagar dit. Iaf så ska vi tydligen äta pizza ikväll och jag tror att när jag är klar med skolarbetet ska se en film eller sitta med ett bilsspel ^^ Det händer inte jämt så ;)

15 Dagar kvar! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0