2 December

Meningen att det ska vara tre dagar kvar idag, börjar fan undra. Hans bil har däckat, hans pappa vill inte att han ska åka ner, och han hade tänkt låna sin pappas bil... Ser ni oxå mönstret? Känner mig lite nere över det. Varför gör han alltid såhär? Jo men jag kommer då, samma vecka, en MILJON problem som vanligt :( Nä dyker han inte upp så tänker jag inte försöka längre. Klarar inte av det mer. Suck. Men så är det tydligen.

Idag vaknade jag av att det regnade. Jag blev så glad att jag tog ut sömnen trots att jag inte borde. Så duschade och somnade nästan igen efter det. Illa men sant. När man kommer halvägs till skolan ringer Jerker och meddelar att han försovit sig. Nöt! Men iaf så pratar vi på tills jag är framme, och det snöar... Men trots detta sjunker inte mitt humör. När jag kommer hem är mamma sur och halv stressig, men åker till oboen och kollar optikern. Sedan när jag kommer hem är mamma sur på riktigt och jag märker det knappt, blir inte ens sur. Jag är nog lite knäpp idag ^^ haha

Mitt prov jag hade idag gick som väntat men fick hjärnsläpp efter första sidan xD haha ILLA!

Så denna veckan har jag numera, rapport, tyska prov och svenskauppsats ^^ Nästa vecka är de massa mer som jag helst vill glömma... Men så är det, det chockerande är att det varit god mat två dagar i rad i skolan, det är ett mirakel! Julmirakel we like ;) haha

Suck vill ha 23 December med uppesittakväll och julafton och sedan VM. Längtar verkligen :D Ska bli skitskoj! Åh hoppas tiden går lika fort som vanligt, snart rea med ju ;) haha xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0