5 December - Han kommer inte...

Ja vi visste ju redan att det skulle bli så men FAN! vad jag är sur. Det är ju helt otroligt att fanskapet inte kan släpa sig ner p.g.a. sin usla ekonomi och genomruttna planering! Grr... Men Nej jag ska vara trevlig och glad, kommer han inte ner innan nyår så tänker jag ha kul på VM och kommer han inte innan den 12 Januari så är han endast en vän. PUNKT SLUT, så otroligt trött på ett nu, INGET ska hindra mig. ^^ Iaf enligt ika (A) hehe

Men när jag kommer hem ska jag och Eliin förhoppningsvis simma och sedan dra te KU lr ha filmiskväll :D SÅ hoppas jag glömmer fanskaper för jag vill ha kul ikväll :) Tihi

Så nu vet alla hur det är med det, Hoppas alla får en lika trevlig dag som jag för jag är sjukt lycklig för stunden, har nämligen världens bästa vänner :D Pöss te er<3

Så nu sitter man ännu en gång på UF och idag orkar jag seriöst inte. Ingen har energi för någonting och den glädje jag ahde innan lunch dog lite när allt sjönk. Man behöver liksom stöd för att känna sig riktigt superglad, så är det inte för stunden, sova vore skönt men tror faktiskt att jag vill simma med Elin. Det vore kul om Ika följde med men man vet ju aldrig så får väl försöka locka henne ^^ Annars känns det mesta meningslöst eftersom helgens alla planer har krackilerat som sagt... Men jag ska inte ödsla tid på det. Faktiskt det finns miljoner pojkar i världen och om han inte vill ha chansen kan han försvinna. Men vi får väl se. Nu ska jag allt gaska upp mig och se till att få socker i mig så jag blir så där extremt söt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0