Utmanad igen ^^

3 saker jag skäms över
- Att jag rodnar så otroligt enkelt!
- Mitt humör under en period i månaden....
- När jag spiller mat på kläderna

3 saker jag är stolt över
- Mitt svenska betyg
- Att jag faktiskt vågar ringa vartsomhelst och kan prata med vem som helst om jag måste.
- Att jag städade mitt rum igår :D

3 saker jag vill göra 2009
- Ta körkortet.
- Ha en fantastisk 18-års dag
- *hemlis*

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma
- Liseberg med Erika och syrran + Mormor och Morfar
- När Jerker smsade första gången efter 3 månaders tystnad...
- Min uppstart av bloggen.

3 saker jag inte riktigt kan klara vardagen utan
- Min garderob...
- Bloggen
- Sängen...

3 personer jag avundas
- Min syster, den ungen KAN allt utan att riktigt VILJA det... Dessutom argumneterar hon bra.
- Erika Lorentzon, min prinsessa med allt. Det bara är så.
- Stephanie Meyer som har en otrolig fantasi och sinne för kärlek.

Nu utmanar jag alla som läser! ;)


Kommentarer
ika

Aww, sötis då :D

2008-12-04 @ 13:03:07
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0