1 Juli

3 DAGAR KVAR!!!

Känner ni känslan? Det är Juli, :D fastän det borde vara sol och värme som leder till en plats på stranden så är värmen bara på väg in över landet. Känns inte så bra, desto bättre känns det att det endast är tre dagar kvar nu. :)  Jag längtar egentligen bara efter paketen för sen är det ju över men jag hoppas att det även blir en start på sommaren. Jag vill inte förlora all fin färg jag fick i början, det vore ju hemskt! Eller ja kanske inte hemskt men sorgligt iaf! Jag vill faktiskt ha lite färg och slippa vara likblek! Hur kom jag in på detta? Suck jag är hopplös. Men så blir det när man har *bip* tråkigt. Så därför ska jag hälsa att det bli Ulles tacolåda ikväll och en god fika lite senare :D Missar du ngt Emilia :P haha  ^^


Kommentarer
Kungen

Haha, det kommer fler chanser ska du se. :D

2008-07-01 @ 18:00:29
URL: http://lorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0