29 Juli

Mindre än en vecka kvar till frankrike och jag vill bara mindre och mindre, säg det inte till någon (A) Jag kan inte fatta att de planerat resan så opassande i mitt liv! Jerker skulle ha kommit till helegn om jag inte åkt, nu får jag vänta i ytterligare 45dagar... JAY! :( sen har vi tottie som vill strypa mig... Hjälp! Dessutom har pappa lyckats klanta sig rejält med vår nya kran så vi har inte haft vatten i huset sedan kvart över nio i morse... ni förstår varför jag gnäller va? Men får åtminstone träffa alla trevliga människor i UP gänget :D Lilla trösten det... Helst vill jag ha min vilja igenom men det är väl omöljigt? Jaja jag överlever som vanligt tyvärr... :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0