4 Juli - Födelsedag

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!

Så var de bara ett år kvar tills man är 18 då :) *längtar* Idag började dagen med ett hat. Klockan visade 5.40 och jag skulle upp, tro fan heller att jag ville det. Födelsedag och arbete. Nä jag ska ta ledig på min dag om jag kan i fortsättinngen, vidrigt att höra; Grattis hur gammal blir du? jaa du hade jag blitt yngre hade jag i alla fall haft ett leende i ansiktet. Nä ingen Ika o nästan igen annan heller, undrar va Lollo gör ^^ Men först tårta :D Fick två olika på jobbet fast de var egentligen inte till mig men vem bryr sig? Fyller ju bara en gång om året... Men hade jag varit i Usa så jäklar ^^ deras nationaldag tänk vilken hyllning man får, dessutom fyller Tommy Körberg 60 år idag :) Grattis te dig! Och om det är någon som vill dra med mig påfest så kidnappa mig ;)


Kommentarer
Kungen

Grattis! ^^

2008-07-04 @ 11:14:18
URL: http://lorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0