6 Juli

Jag ÄLSKAR knalleland i Borås <3 Jag avgudar dessutom rea och har slösat bort ca 560 kronor på grejer :) massa fint vill jag lova ;) Sen har jag varit duktig med :) har strykigt städat garderoben plockat bort maten o torkat bordet upptäckt att jag har för många skor, vänta sa jag det? Ops ika lär hata mig ^^ fast alla är typ på rea och är jättefina så vem bryr sig? :D Så problemet är ju att jag vill shoppa vidare i Halmstad (A) haha sen blir de liseberg på onsdag när päronen är på kryssning mot helsingfors :) Så syrran och jag är själva :D Underhåll mig medans ni kan ;) haha Så i alla fall jag filurar på vad jag ska hitta på och om jag kommer kunna underhålla mig själv... Man vet ju aldrig med mig xD


Kommentarer
ika

Det är bra att du börjar bli en skoälskare ;)

2008-07-07 @ 09:51:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0