8 Juli

Så dagen gått förbi, lätt som en plätt, nu är det vara morgondagen kvar :D Liseberg here I come :) Ika jag ber dig!!! följa med! hur ska jag stå ut med töntpatrullen? huuu? Så SNÄLLA!!!! Jag kan betala halva inträdet :) lovar! jag betalar ändå bara 20 kronor för de xD Snälla IKISEN!!! jaja dagen har iaf gott hyfsat fort och mormor och morfar lär göra mig till gris innan torsdag de säger jag ju bara. Pizza o bakelse och hamburgare och guuud jag vill gå på diet! ska man verkligen äta så mkt skit på tre dagar? HUUH`? nä trodde väl inte det.... Emilia är 18 idag och får inte en bra dag ska jag sparka henne där bak (A) GRATTIS<3


Kommentarer
Kungen

What the fuck är det här?! Inte ett ord om mig?! JAG ÄR SÅRAD!

2008-07-08 @ 20:20:47
URL: http://lorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0