24 Juli

TACK EMILIA :D Nu ser min blogg inte så sorglig ut längre :) TACK ännu en gång!!! btw, lorentzon.blogg.se ;) haha
Idag har jag o Ika köpt paket och gjort en totalt misslyckad tårta. Nej ni vill inte veta mer om de sandslottet. Så det så.
Känslorna är som de vill men mest saknar jag solen. Trött på att inte kunna ha på mig vad jag vill. Suck, måste te rean :D Någon som snart ska te Borås? ^^ Jaja så kan de vara när man vill mycket ska ni veta. Men jag ska la inte klaga. Joo det ska jag xD jag är för trött på det och jag blev t.o.m. utskälld när jag klagade på de gråa molnen, de ni!


Kommentarer
Kungen

Haha, ingen orsak! ^^

2008-06-25 @ 12:36:08
URL: http://lorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0