27 Juni

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! Jag hatar nålar och sprutor och mest hatar jag blodprov! Det upptäckte jag idag! fy tusan... Nä jag tycker ni kan spela med och tycka synd om mig! ;) Jag mår iaf bättre ^^ Fast läkaren var helt slut i huvet! Malde samma sak minst tjugo gånger som om man var helt jävla blåst! Fast på labbet var de en skitrolig sköterska :D Henne diggar vi järnet :D Dessutom är det bara en vecka kvar nu :D En arbetsdag dessutom vilket drar ut tiden en del :D Wiiie =) Snart snart så får jag alla prylar... Suck vad jag längtar... Har iaf massa sötisar om mig numera så jag kan iaf utnyttja det (A) Bli inte sura på mig för det jag gillar ju er därför jag gör det =) Sötisar är ni allihopa :D
Btw plåstret gör ont :P o de pulserar i armen....


Kommentarer
Jennifer

Blodprov är verkligen obehagligt! Ha en bra dag iaf :)

2008-06-27 @ 12:25:35
URL: http://jehnna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0