13 Maj

Jaha då hade man nationella del 2 i matte dagen till ära... gissa vad? Det kändes bra men sen gick de tydligen inte så bra, alla andra svarade då tusan inte som jag... Suck... Jaha sen hade man hoppts på en underbar dag som skulle vara jätte soft...Nähä inte de heller, först en film, pianoisten, som handlar om 2:a världskriget vilket fick mej att må illa... Det var den filmen, lika usel mat som alltid dock lös Ika upp dagen genom att sno min mobil :P haha sen hade vi prat o data vilket tack o lov var enkelt eftersom jag är klar :D Sen var de nk ute i solne så på det stora hela en lyckad skoldag ^^ men så kommer ju inte bussen pga buggarbete osv Sen ska man vara trevlig o snäll? Nej, tack. Int ejag inte jag ville bara sova och glömma omvärlden... Fel på de? Iaf synundersökning den 9 Juni :D äntligen nya glasögon med rätt styrka *längtar*



Kommentarer
Anonym

weeii, jag är nämnd :D

2008-05-15 @ 16:34:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0