15 Maj

Vet alla om att det faktiskt är min namnsdag idag? Just idag och att det betyder vishet och att det bara stämmer ibland (A) haha men så är det jag kan vara riktigt vis om jag anstränger mej men desto oftare blir de flumm ^^ Om ni nu har orkat er såhär långt så kan jag fortsätta :)
Idag har jag oboe och extra konfa inför konfirmationen på lördag. Imon är de go-cart som gäller och sedan konfa på lördagen och gudtjänst på söndagen. Som belöning kommer jag kräva att få övningsköra annars så strejkar jag... Men sånt e livet ibland... Gud jag är verkligen en pratande idiot :D är det inte sött? Fast för det mesta blir det tyst i andra ändan lr andra personen eftersom jag kör över dem ^^ lite lagom snällt men det är iaf jag :D det är väl bra? Tycker jag dessutom finns det inge roligare än att prata med sig själv när man har tråkigt :) tihi


Kommentarer
Emilia

Grattis på namnsdagen. ^^

2008-05-15 @ 21:24:23
URL: http://lorentzon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0