19 Maj

Skitdag.... Helt enkelt bajs... Man kommer tillskolan vet precis vad som ska göras så lägger datorerna av på sista lektionen... ja livet e bra skit ibland sen har jag pluggat o somnat hela eftermiddagen lyckat kommer gå jättedåligt... Fick tebaka en uppsats idag med mitt första G i svenskan xD ja herregud va det var dåligt! skrattar av bara tanken xD Sen fick jag iaf prata med Emilia på bussen vilket alltid är givande eftersom världen kretsar runt emilia och inte tvärtom ^^ Finns två regler vet ni. Regel 1. Emilia har alltid rätt. Regel 2. Har Emilia fel återgå till regel nummer ett xD haha bäst^^ Emilia lyser upp ens dag mycket tacksamt :)


Kommentarer
Emilia

Naaw! :D Det är för att jag är så himla knäpp som jag lyser upp din dag. ;)

2008-05-19 @ 21:50:21
URL: http://lorentzon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0