20 Maj

Skolans internet och nätverk är dött.. Inser ni hur lite man kan göra utan en dator? Det är helt sjukt, igår kunde vi inte jobba med fadderföretaget idag kunde vi inte göra klart våra historia analyser utan få använda USB o annat bajs... Hur kul är det på en skala? nä ni vilken skala det än blir så ligegr den på 0!!! Uruselt... Fast de ser ändå ljust ut trots att jag ahr en useldag... jag fick VG på det "nya europa" när jag kolalde igår :D Wiiiiie vad jag e duktig ibland jag sken som en sol tills pappa började gapa på mig... Dessutom segade mobilen sig men tack vare VG i samhäll så var jag ändå ganska glad :) fast vi ska inte tala om dagens klädkris. jag har verkligen ingenting i min garderob, det är sorgligt... Jag har kläder men inget som jag egentligen vill ah för det har inte butikerna... Var hittar man en tröja i miljoner neonfärger? hela då ingen jäkla svart lr vit baksida.... jaja provet jag hade nyss gick hysat även om jag missat en del gasnska uppenbart eftersom jag inte kunde komma på vad en kvotflukting är... ja det stod i boken men jag ahr inte fotografiskt minne tyvärr mina vänner men så är det som alltid jag har inte de och jag tycker i regel inte att det är roligt att plugga så mans ka la inte förvänta sig så mycket... Jag lyckades ju trots allt somna två gånger på 3 timmar... Sen har man företagsekonomi nästa vecka ^^ Jay jag e död xD så irriterande jag vet inte avd pålägg är? Ost lr? Nähä pengar nu igen... jaha ja fasta kostnader+vinst de var ju trevligt jag kan ngt xD WOW!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0