1 November

Oj... Det är november, när hände det? joo vänta, de var när jag smsade med Per och saknade Jerker så var de ^^ hehe Men idag har jag fått något vettigt ur Jerker, han kommer antagligen ner till mig 28-30 Nov :) Iofs är de första advent och konfan har fullt upp men får dra med honom på de ena och korta ner det andra så blir det säkert super duper bra, om han kommer :p haha fast det tror jag faktiskt :)
Idag var mamma o pappa iväg och firade Britta, jag o syrran vägrade. Så vi var hemma med betalt lunch och utan klagomål. Jag läste ut min älskade bok och har inte gjort mycket mer.
Igår köpte jag ett par nya jeans och ett par svarta gympadojer för att vitt inte alltid funkar :p Iaf inte om de är mammas vita skor (A) haha men de är sjukt sköna att ha på fötterna och tillsammans med mina stora brallor ser jag antagligen ut som en hip-hop:are xD haha sjukt skumt men samtidigt kan de se bra ut ^^ Vem vet kanske blir min egen lilla knas stil? ;)
Nå väl så är det. De är sju veckor kvar på terminen, visste ni det? sju... Jag har sjukt mycket att göra :s Hoppas jag fixar de o inte stressar upp mig som mamma för då blir de väggen nästa! Fast de ska vi nog undvika. Hoppas jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0