11 November

Urk.... Dumma, usla morgon fan... Först vill jag verkligen inte vakna. När jag väl gör det ser min frisyr ut som fan. Det gick att fixa men ser ut som en dränkt katt. Jaa jättefint, så nu måste jag duscha innan presentationen ikväll, och jag som redan har minimalt med tid! Sedan smakade frukosten uselt, syrran blockerar toan, rusar till bussen, det regnar, får stå på bussen, gårdagens misslyckade vante. Nu till det viktigaste, jag behöver sova och det finns inte en chans i världen att jag kan det! Först när jag kommer hem har jag oboe, sen måste jag plugga svenska, välja kläder, duscha och åka med bussen upp till skolan igen. Inser ni hur dåligt mitt prov kommer att gå om vi inte har genomgång idag?! :( Nä usch och fy för denna regniga, dystra, gråa dag. Förresten kommer min rättskunskap gå dåligt med, har rätt lagar för det mesta men orkar inte utvärdera mer än nödvändigt och det brukar inte gillas av min lärare, desto mer man skriver desto bättre i stort sett... Jag tycker inte om att skriva mycket om ett ämne jag inte är bra på! Ynk....
Fast det trevliga var att Per ringde igår utan att jag bad om det så det var en riktigt trevlig överraskning :) Att prata med Jerker är ju alltid bra så de behövs ju inte nämnas (A) tihi :D Fast igår på stickcafét trodde jag att vi tre skulle somna tills det nästan var slut då det märktes att jag var övertrött och började skratta åt allt dumt xD Men som sagt segt. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0