14 November

14 DAGAR KVAR!!! :D Ååååh vad fia längtar till den 28!!!
Glädjande nog ska Ika och jag ha tjejkväll i med oxå så då lär jag vara ännu lyckligare och ååh hoppas dagen går fort :D
Jag är verkligen sjukt glad idag trots vädret, frisyren och kläderna ^^ Nä jag ser inte vacker ut med jag är lika jäkla glad för det :D Så jag fixar snacks och hon filmen... Åh låt de bli kväll snart :D
Men först och främst ska tiden gå och vi ska genomlida lunchen och sen är de massa fix och en tripp te A-torp sen ska man hem och byta om och bli snygging. Hehe ^^ men som sagt tiden går nog fort och jag vill helst slippa att jobba med administartionen... Urk. Så ska ta en lång sovmorgon imon för att jag kan :D De är tydligens Jerkers nya ursäkt till allt btw... Jo, för att jag kan! Bröööl vem bryr sig? Gosh han hade nog haft ett antal sura miner och en smäll så mycke som han tetades med mig igår men han var i alla fall vrål trött vid rät tid så jag sov alla timmar i natt :D De ni de var första gången denna veckan :) SÅ jag är fakiskt lycklig idag och ska försöka bete mig som en vanlig människa även om det är väldigt svårt för mig ^^ haha Men det ska nog gå riktigt bra :) Ska ju knappt träffa några människor förutom Cristina som vi ska prata med idag i A-torp :) Så det ska nog gå bra, hoppas jag. Men joo jag brukar vara normal när det gäller. Hmm typ fem timmar kavr tills man ska åka hem... jaa suck o stånk nu ska vi överleva dagen!

Jaa då sitter man på lektion och det är just nu krig mellan Lina och Andreas jag tror att Andreas har övertaget men dte hela beror på att vi har tråkigt och snart ska iväg till anderstorp... Så nu ska vi iväg... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0