15 November

Sov till nio och fastnade i en bok och gick inte upp förrän jag blev hungrig. Så frukost och sedan hade jag läst ut boken lagom till middagen och efter det duschade jag och blev fin. När jag tänkte börja med en läxa frågar mamma om vi ska köra och jag flyr från datan och kör riktigt riktigt bra *stolt* När jag kommer hem skryter jag lite ^^ hehe sedan går jag till mormor och morfar och säljer riskkapitalsedlar till dem. :) Så när man kommer hem får man åka och hämta syrrans cykel för den hade hon glömt nycklen till... :( men de var rätt skönt att cykla trots allt :) Så nu sitter jag här igen och hoppas på en trevlig kväll som jag ska tillbringa med Louise. :) Så ännu en filmkväll vilket jag ser som en förmån :D
Men ska väl försöka börja med läxan igen eftersom den ska in på måndag... Sedan har jag inte mer än en föreläsning i Gnosjö i veckan :D Däremot blir de värre sen för då är det två prov och en Jerker på väg *nervöst* Jag tycker nog lite synd om Lina, Stina och Isabelle som har Uf med mig den dagen... För de lär få uppleva en nervös mig och sedan får ika en sms bombad mobil... Jag är rätt säker på de ^^ hehe (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0