20 November

Jag är inte i form... Usch jag tycker allt verkar vara upp och ner och fel. Fast allt är bra! Ska på min älskade bio på lördag med Tommy o Ika efter att ha Julhandlat. Det lär bli superskoj ändå känner jag mig trött, sur, förvirrad, lessen och trött. Nere kort och gott och jag har det ändå bra. har inte försovit mig, allt bra i skolan, allt frid och fröjd förutom den där gnagande tanken som mamma satte i huvudet på mig igår. Usch det enda jag tänker varje timme är har hon rätt? vad gör jag om hon har rätt? Är det en bra reaktion? Vågar jag det? Om det inte är så då? Får jag bort tanken då? osv... Usch kan inte koncentrera mig på annat. Bröl!
Men till de glada! Jag eh.... glada? eeeh, längtan efter helg? Ja det kan vi prata vidare om... Julhandla i Halmstad med tillhörande Lunch på Eurostop. Ska leta efter nyårs kläder och stövlar även om mamma inte vill det. Rea gillas oxå ^^ Hehe Sen får man ju se vad man hittar :) Men det blir nog super skoj, men det som blir ännu roligare är Twilight på bio i Halmstad med Ika och Tommy som jag nämnde innan. Jag är så sjukt lycklig för det! :D Jag får se min älskade film, tyvärr kan syrran inte se den pga åldersgränsen 15år. Jag blev lite sur för hon var innan de självklara valet... Typiskt men blir nog lika skoj med kärleksparet :D


Kommentarer
ika

tykigt...

2008-11-21 @ 09:57:23
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0