24 November

Min påse finns på Gina och vid tre ska jag med mormor och morfar hämta den :D Jag får tillbaka mina pengar *lycka* Jävla tur säger jag bara :D Mihihi! 11 Dagar kvar dessutom och stickcafé. Hoppas Elisabeth är där ikväll med för då tror jag att det är min turdag på riktigt!!! :D Just nu ska vi jobba med Semesterlagen så om någon gillar de var så god att hjälp ;) haha Gosh är så lycklig at the moment ^^ Förresten igår ringde Per och pratade och efter det Christoffer så fick prata med tre fina pajkar igår :) Mamma och Pappa var rätt sura.... ^^ haha Men vadå jag pratar inte med alla varje dag! Men det tycker jag de kan leva med. I dag kommer jag ju knappt vara hemma bara för det... Så det så. Städade ju igår ger det ingen belöning va?! Nä fy då ska jag oxå vara vrång... Lr inte känner inte för det och måste få ut mattorna så jag kan dammsuga och kanske putsa fönstrena... ^^ De behövs det emd ska ni veta ^^ Hade på mig glasögon igår vilket var ett bra tag sen och kände hur de surrade i skallen. Är ju inte samma styrka på dem som linserna så är en omställning. Men ser typ sämre med linserna nu, damn. Men det ska nog gå det med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0