26 November

Min måndag måste ha varit något av en lyckodag! Först får jag tag i min påsen som jag trodde att jag förlorat sen när jag komemr hem har jag vunnit biobiljetter från Nordea i en tävling från en seg kväll ^^ Dessutom var Jerker jätteglad för att han fått sladda och vi småtetades hela vägen hem från Halmstad, ja mina morföräldrar skjutsade mig frivilligt fram och tillbaka (A) hehe men iaf en lyckad dag :D Var ju även på Stickcafé på kvällen och då ringde Per och pratade i nog 40 minuter väldigt trevligt :) Anmälde mig samtidigt till vm och betalade MTM så blev jag av med det.
Igår var en okej dag, var lite snurrig när jag vaknade och visste inte vad jag skulle ha på mig men bra gick ju det med och jag och syrran var ute och traskade och jag fick två eventuella sponsorer, men det brukar ju bli nej så får fortsätta leta eftersom det inte skadar med fler. Men iaf godis och lite slöande men mest prat igår med. Ikväll får Jerker ringa tidigare för jag vill sova idag. Jobbigt att gå o lägga sig vid elva när man är van vid tio på veckorna... Så ska klaga lite (A) hehe
Idag ser planerna ut som så att jag ska överleva skoldagen inklusive simningen och sedan plugga med ett avbrott i form av konfamöte vid fem. Så de är min dag det :p haha Nä usch jag vet inte vad som händer idag det är ju alltid ett äventyr men vet iaf att jag måste plugga på samhällen annars kommer det att gå dåligt. Så blir väl att lägga näsan i boken och låta pennan glöda. Men vi får se hur intressant det blir. Nu vill ni inte läsa mer ^^

Gosh va kul det var att simma, måste börja igen men hinner ju inte idag och inte imon och inte på fredag... Nähä nästa vecka då? :D Jepp så får de bli :) Men jag förstår inte varför magen kurrrar. Störande men ett faktum faktiskt. Men så kan det vara ^^ Fick iaf ätbar mat i skolan idag det var ju ett mirakel i sig men så är det. Jag behöver dessutom sälja fler riskkapitalssedlar, nägon som vill satsa? (A) Snälla? :) Vet att ni vill egentligen, nä men ska fråga Elin, prästerna och mina föräldrar så får jag se vart det hamnar någonstans. :) Så det blir nog bra tror jag... Åh längtar till provet så man blir av med det, är faktiskt nervös just nu :s För att inte tala om att det är 9 dagar kvar *nervig* Men ska nog gå bra.... lr?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0