3 November

Suck. Skola, igen... JA vad lycklig jag är... inte. Jerker är sjuk har en känsla av att ika är små sur på mig, tusen människor kontaktar mig plötsligt och jag känner hur jag blir deppig. Seriöst varför är allt emot mig just nu? Tja jag kanske har själv att skylla men jag är ju som jag är. Suck känner mig både som en skurk och som om jag borde ha rätt. De är ganska irriterande att vingla mellan två beslut. Men jag är ju jag och det går inte att ändra på även om det verkar kännas som om alla vill det till och från.
Hade lite roligt igår, först pratade jag med en person som tycker jag var högljud och nästa stund pratar jag med en person som tycker att jag ska sluta klaga på volymen ^^ ja jisses, kan det inte bli bra konstigt ibland?
Min klocka har dessutom stannat vilket har lett till att jag har på mig mammas andra klocka som luktar starkt av parfym. Känns som om jag går jämte mamma varannan minut xD De ni det upplever inte alla människor var dag ;)
Sedan har man tusen saker att göra med skolan, både UF och vanligt skolarbete. Börjar redan tröttna och det har gåt några timmar, det är ju sorgligt. Men det är bara sju veckor kvar :D och bara fyra tills Jerker ska komma :) Gör han inte det vet iaf en person vad som händer :) haha


Kommentarer
ika

Är det jag som vet vad som händer? :P

2008-11-03 @ 13:49:45
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Eliin

Jag är iaf inte imot dej :) <3

2008-11-03 @ 17:04:23
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0