4 November

SUCK! Jag har inte kunnat äta idag! Fanns ingen fisk och jag orkade inte kön så jag levde på en halv potatis och knäckebröd medan Emilia den *bip* hade kommit med pytt i panna från gårdagen, jag trodde jag skulle börja gråta. UHÄ!! :( MEn jag överlevde och efter oboen ska jag ha mat... KOmmer bli min nya rutin och om jag inte orkar rättskunskapen ska jag ut och gå. Ja jag ska göra det om jags å ska sparka ut mig själv för alternativet är plugg... URK! Nä fy tusan vad jag är negativ idag xD Men de är säkert för att jag inte pratat med Jerker än (A)
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! jag fick G+ på ett prov jag knappt fattade!!!!!!! Wiiiiiiiiiiiie :D:D Gosh dagen blev ju riktigt ljus :D mihihi
Men tillbaka till mina andra flummtankar, jag har Per o Johan flörtande efter mig och jag gilalr inte ordet nej, fast jag använder de men ändå. Suck längtar efter Jerker när jag tänker på det. Ja de är oxå trevliga men bröl.... Jaja jag har Ika som mitt ständiga stöd och vill jag skratta är de bara att babbla med Elin :D Tihi :D


Kommentarer
Eliin

awh, :') jag hade gärna häng med ut o gå men det är träning till åtta idag sen är det ju uglybettu o despret :D

2008-11-04 @ 14:41:41
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0