5 November

23 dagar kvar te den 28.... *längar*
För en gång skull har jag faktiskt drömt i natt... En konstig men mysig men jag minns inte mycket mer än att Jerker och Ika var hemma hos mig... Skumt som tusan.. Men jag har även lyckats glömma min samhällsbok, inge bra alls och jag minns inte om vi skule jobba eller gå igenom svaren så ligger nog lite efter... Suck inte bra, men USAs statskick är bröltråkigt! Oxå det envisa valet som ska diskuteras och jag som känner mig som en idiot eftersom jag inte vet någonting. Ja vilken nytta jag kommer göra idag. Men jag behöver närvaron punkt slut.
Så idag ska jag på konfamöte och sedan simma med Ika och Tommy, om jag orkar men det gör jag nog, hoppas jag. Usch just nu vill jag inte göra någonting alls faktiskt, bara sova och glömma allt runt mig. Solen lyser de ni, vet ni vad det beror på? Jo för fia ska sitta på en samhälls lektion och det måste ju vara riktigt irriterande för mig. Suck. Jag är nog lite negativ och trött idag till skillnad från gårdagen då jag gick på positiv energi som rann av under natten.
Jag tror att jag ska läsa en stund sen, tror att jag blir glad av sånt. Det är liksom min stund i någon annans värld. Tyst och lugnt eller galet och kaosartat men jag är i min värld. Då brukar jag må bra :D haha
Jag undrar varför folk trötnar på sina bloggar, det är ju kul att skriva av sig även om ingen läser den (A) Jag brukar göra de ändå men jag är ju skum ;) haha Men det är faktiskt roligt att alltid se Emilias uppdaterade blogg och sedan brukar de vara lite blandat... Eliin i bland, Lollo ibland, Ika kommer med små smällar o mellan de tystnad och nu har Karin lagt ner sin blogg. Dumma dig. :p haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0