6 November

Nä idag vill jag sova. Seriöst bara få sova. Jag orkar inte mer nu jag vill hem och jag vill ha riktig ätbar mat och inte denna dagliga sörja vi får! :(
Men jag är ju ganska glad iaf (A) http://www02.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811060847281692&a=1&& Så se till att göra mig glad nu :D

Så idag fick vi inte göra klart provet för att datorerna la ner en kort stund... igen xD Sedan ska jag antagligen byta ut fredagens personer för att bowla i v-mo ist med Ika, Emilia och Tommy. Men vi får se hur jag gör. man vet aldrig hur de är när de bokat men man tycker ju... Suck jag vet inte om jag orkar välja sånt men Ika hotar med att bli sur och DET är inget roligt folk ^^ hehe Så får la sköta det så gott det går. Förresten så är jag ännu en gång fast i skolan för att man ska till orkestern efteråt. Det är ju iofs inte så hemskt men att glömma plånboken så man inte får socker i sig är det. Jag tror min sockernivå är i botten och det är inte bra för mig :p
Dessutom för att glädja folket kan jag berätta att Jerker tycker att det skulle vara väldigt roligt att reta mig när jag har lingonvecka, det roliga var att igår fick han uppleva det och då bad han mig sluta när jag gjorde det fortsatte han klaga och känslig som jag är började jag böla men sen vart det bra och vi pratade på i över en timme. Ja jisses om han bara visste hur jag funkade... Fast om han visste dte skulle han nog bli rädd särskilt när jag och min kära familj går ihop som en faktor mot pappa xD haha


Kommentarer
Elin

Jag fick bara ett fel (Y)

2008-11-06 @ 15:58:57
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/
ika

Jag sög på ditt test! hahaha xD

2008-11-06 @ 16:39:10
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0