11 Oktober

dagen som började med usel frisyr och en konstig Lars. Konfan var la okej med viss irritation i slutet. Men men  ^^
Resten av dagen då? Tja pratat med Jerker, han ska kanske byta jobb, jag ahr sovit en timme kört och gjort mamma förbannad, köpt godis, skällt på Tobbe och när jag lämnar datan ska jag kolla hur pigg Lollo är ^^
GOOOOOOOOOOOOOOOOSH! okej jag vet ni fattar inte mitt intresse men lyssna på trailern :) http://www.twilightthemovie.com/ecard_widget/ *stirrar*
Så nu har jag gjort det lovar att vara snäll nu :) Så har hittat en bra och ganska billig resa upp te värmland ska bara kolla så att Jerkers föräldrara vet det med ^^ haha Ika o Tommy skulle på 100 års fest, låter väl normalt om det är fem personer som firas ;) haha nä men iaf... Ika skulle ha en supersöt klänning, man vart avis... Suck. Men men jag gilla rju billigt så får la sy mig en :p haha xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0