16 Oktober

HJÄLP MIG!!! Hur fan ändrar man textfärgen på rubriken?!
Så idag har jag alltså varit trött som *bip* och gått igenom dagen, starkt jobbat! Träffade på Emilia och några te när sista lektioen var slut och de vart då massa dumt på den sthlm-resan ^^ Sen satt jag i bibblan ocg stickade, bytte tråd men det blev inte så där jätte bra xD Men det syns knappt dock :D Sedan var de orkester och den var som vanligt fast mitt rör dog igen :( Sen var jag så trött och hade så ont pga träningsvärken så jag gav upp allt utom mat och som jag gjorde i ordning och sedan ringde jag Jerker. Det var dagen i kort xD
Men surar över denna dumma blogg, vf inte bara skriva vad allt är i klartext så alla kan fixa den?! Grr...

Nähä jag var ju så glad innan ska kanske fortsätta att vara det :) Så i morgon är det fredag, kanske ku. Annars lär jag ju titt apå film xD Men men det är ju jag, råkade se "Räcker det om jag älskar dig?" i bibblan idag så var tvungen att låna den, vill hitta ett urbra citat därifån ^^ hehe men så är det, har oxå kommit en bra bit på min mössa och snart är det MTM :D men ska göra annat nu så ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0