18 Oktober

Happ, det rengnar idag med, jag trodde att jag ahde haft en dålig morgon, Jerker hade haft en värre xD Däremot fick jag en julklapp från team sportia idag :) De blev jag riktigt glad för och jag lär inte behöva den förrän efter jul så ^^ hehe
Idag ska vi fira mamma med smörgås tårta och fika, för att inte tala om det vanliga tjatet och min rastlöshet. Får la sitta och drömma om annat för att orka. Filurar på att leta garn så jag kan göra något annat än mössan för att göra något. Det finns ingen som är så lugnande :) Säkert därför Jerker inte gillar det, ingen spänning bara avkoppling ^^ haha
Undra vad alla andra gör idag... Vet att syrran är på ungdoms festivalen och Lollo & Elin är på läger... Ika har jag ingen aning om, frågade aldrig imorse ^^ Fast hon lär ju ha roligare än mig ^^ haha Nu är jag så hopplös att jag skriver om alla andra ist för om mig. xD Tja jag har läst ut "räcker det om jag älskar dig?" idag... Bra bok får jag ju säga får en att tänka. Men det brukar ju vara lite tanken bakom boken... jaja...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0