21 Oktober

Det regnar. Igen... Jag fick VG på mitt engelska prov :D Jag är dålig på engelska så jag är överlycklig! Borde skriva tyska men gosh va tråkigt det är när man knappt fattar vad man skriver... Seriöst inget stämmer :s Men de går nog bra, så fort jag är klar med det ska jag te Ikisen som lär ha massa att prata om :D Mihihi! Men iaf, dagen har varit långsam men nu när jag tänker efter rätt snabb :) Man mår mycket bättre när man tänker tillbaka på dagen som man trodde gick långasmt än att uppleva den i nutid liksom. Dock går ju tiden framåt i rasande fart. De är 3 dagar te lov och efter det sju veckor innan jag gått halva gymnasietiden O.o SJUKT! Jag ska inte ha hunnit så långt än liksom... Fast måste hitta sponsor, krisar sig annars... :s Hjälp?

Aww ika gör en alltid på bra humör :) Den lilla vackra varelsen ^^
Ringde Jerker nyss och förutom att han lät trött så fick man prata med hans mycket komiske bror... Inga vidare kommentarer på det, tror jag behöver träffa människan för att förstå den xD Så vi får väle se :) Jerker hade iaf haft en bra dag, min har varit skum. Så bra sammanfattar jag ^^ Känner för att sticka men är fast i mössan för att de ska bli snyggt. Suck säger jag då bara. Vill bli klar så jag kan använda den! Den kommer att vara superfin :D


Kommentarer
Anonym

Du är för söt! Tror också din mössa kommer bli skitsnygg!

2008-10-21 @ 23:01:11
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0