27 Oktober

Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooov! :D
Mtm var underbart och har t.o.m fått mig att fundera på vm (A) mihihi
Men då var de måndag igen dock är dte lov idag :D och stickcafé på kvällen så jag blir klar med min fin fina mössa :D
Men jag är rastlös samtidigt som jag bara vill göra något, är det konstigt på någe vis? Fast de är jag ju ^^ haha tror att jag ska hitta något att göra i veckan annars kommer jag bli sorgligt tråkig.

Jag har filurat på en del saker. Mammor är rätt bra när de är beskyddande. Man hatar dem för att de inte gör som man vill men samtidigt vet man att de gör det bara för att de älskar en. De tycker om en så mycket att de använder all sin makt för att hindra en från sådana saker som kommer få dem att oroa sig så att de knappt kan sitta still. Tänk vad mycket kärlek det finns. Så otroligt dumt att man missar den. Det betyder ju så otroligt mycket för en. I alla fall för mig. Varje gång hon hindrar mig från något tänker jag bara på hur orättvist det är, men sedan brukar jag tänka om och fundera på varför hon reagerar så. Vilket har lett till att jag har svårt att fråga henne om saker jag vet att hon inte tycker om.. Konstigt men så är det. Nog för att hon är en av de jobbiga hönsamammorna men jag förstår henne för det mesta och då är det bara att ta reda på bakgrundsinfo till henne :) Då blir hon oftast lugnare men inte alltid och då brukar dte bli att acceptera det man tycker är orättvist.. :p

Sitter just nu och pratar med Chatrins kusin Linus och han har bra musiksmak märkte jag ^^ De heter Secondhand Serenade ^^ värsta kärlekslåtarna med enkla gitarrer till :D Underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0