30 Oktober - Dagen av lycka!

Min dag är räddad :D Min älskade och avgudade bok är här!!! :D Jag är så lycklig att jag sjunger "I'm a barbie girl" om och om igen xD Åååh jag vill bara skrika o pussa o krama varenda människa min bok är här!!! :D Nä måste vara med Ika i eftermiddag om hon vill :D Jag kommer skutta av lycka hela dagen. Trots att jag vaknade av kyla, frost och is! Hemska tanke, tycker vi inte om. Dessutom fick jag somna till ljuva toner igår :D Min lille Jerker kunde inte sova så då fick jag prata med honom halva natten :D Det finns inget bättre sätt att somna på :D Dock hade Per skrivit en timme efter jag somnat vilket var lite tråkigt, hade varit kul att prata med honom med :) Men det går inte när fia sover sött ^^
Såå vad ska jag göra mer denna lyckliga dag? Hmm le :) jag tror t.o.m att jag ska dra ut Ika på en promenad i kyla så kan vi ta massa dumma bilder xD hihi hoppas hon vill... ^^


Kommentarer
ika

åh, jag hade velat ta en massa dumma bilder!

2008-10-30 @ 15:17:25
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0