4 Oktober

Ny header... Ganska nöjd faktiskt :) Fast får nog fråga Ika o Emilia om smakråd senare ^^ haha
Idag vaknade jag att jag trodde att jag försovit mig och undrade vad jag skulle ha på mig, sen klickade det i skallen, jag var ju på ku igår kväll, JA det är lördag! Zzzzzzzzz.... Sen sov jag till kvart i elva, väldigt ovanligt för mig. Skumt faktiskt.
Men idag har jag duschat, städat mitt rum nästan skrivit klart svenska analysen, läst i eclipse och suttit här och velat ha en "panic button". Tänk vad praktiskt att slå på den i stället för datan ^^ Gimp är skumt men när jag såg felet jag gjort insåg jag hur dum jag varit. Hehe (A). Man får faktiskt vara dum ibland, det ligger i mina gener.
Det är oxå meningen att jag skulle kolla på film med Tobbe ikväll hos honom men jag vet inte om jag vill längre. Faktiskt, det regnar och jag måste åka buss. Bleeh! Nja tror jag kryper ner med min bok och åker dit nästa helg om det går ^^ hehe ja jag är väldigt elak idag ^^ men jag drömde skumt mellan åtta o elva så det är därför, säger vi ^^ hehe
Men i alla fall, jag drömde att jag bodde i Norge och skulle flytta till Gullbrand... Skumt inte sant? Mina föräldrar skulle aldrig flytta härifrån men iaf. Jag skulle ha med mig allt men inga möbler och trots att jag visste att jag lagt ut vissa saker så låg de kvar på samma plats som jag hämtat dem på, skumt som fan. De sista jag minns är att jag sitter på en snöhög i bilen och min syster på ett täcke, varför man nu har snö i bilen? Så var förvirrad när jag vaknade...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0