9 Oktober

Hur lyckas man, på den dagen då man ska till jönköping på kick-off att försova sig? Joo jag vet precis hur det var... vaknade tittade på klockan kände hur skönt jag låg och somnade om. 45 min senare vaknar jag i panik, duschar på 5 röda min och resten av baletten... Men hann till bussen, var uppmärksam på tyskan och fixade samhällsprovet ganska bra. Kick-offen var blandad. Han som höll i det var bra men föreläsaren för Frank Danny var urdålig, pratade bara om samma sak hela tiden. Sen var det paus och efetr det kommer norrläningen Niclas Wikström upp på scen och berättar att han flygt från Piteå tidigt på morgonen och gillar inte att sova på flygplan eftersom han ofta dreglar... en gång vaknade han i mannens knä som satt jämte, dreglandes... Ja jösses den grabben hade upplevt mycket på kort tid och allt var komiskt, och han var så i verkligheten med, jäkligt skön ^^
I övrigt var bussen sen tiderna usla och jag var glad hela tiden, väldigt ovanligt. Måste ha varit de där 45 minuterna i morse ^^ haha
Nä har gjort tyska läxan skriver, saknar Emilias eviga uppdaterande... och önskar att jag kände till fler bra bloggar ^^ Men sånt är livet det är inte alltid medgångar ^^


Kommentarer
louise

men då e de ju bra att jag skaffat blogg^^ willryd.blogg.se

2008-10-10 @ 13:58:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0