11 September

Jaha då är man för sjuk för att kunna vara med under orkestern och dessutom så rinner näsan som gud vet vad. Det är hemskt och inte särskilt trevligt. Vår data fungerar som sagt igen men det kan ju lika gärna vara 10 som 4 år för tusan... Allt går långsamt och det ser gammalt ut. USCH! Men det får väl duga. Mamma ska på undersökning i eftermiddag och tack vare att jag missar orkestern får jag i alla fall vara själv en stund, om inte syrran stannar hemma och plågar mig som sagt. ^^ haha men min nya frisyr värkar inte vara så intressant för man får bara kommentarer från en del, tack för att i alla fall ni öppnar truten :) haha ja jag e hopplös... har ni problem med det nu med? :P haha
Btw inser ni hur irriterande det är när man får sms man inte kan svara på där det dessutom står att man ignorerar dem, ja det är väl inte konstigt om jag inte kan komminucera lr? Men jag är väl konstig som vanligt. Usch jag vill sova nu. Trött som en björn... I alla fall under denna årstid, björnen alltså, min favoritårstid. :) tihi Det är underbart att se när träden ändrar färg och luften känns renare och det blir kyligare, i och för sig blir det förkylning men ändå det är en mysig årstid. :) Men det var allt för nu, Bye

Tihi, en del har då titatt konstigt på mig idag men Emilia lyste upp dagen med "skit fint!" då kunde jag nästan leva med att näsan rann :) Dock mår ju kroppen inget bra för det. Tror jag ska krypa ner och sova om en stund. Är verkligen jättetrött. Så därför ska NI ha en bra dag :)


Kommentarer
Lorentzon

Du avr asfin i håret! :D verkligen skitsnyggt! :D:D

2008-09-11 @ 14:02:47
URL: http://lorentzon.blogg.se/
Ika

Jag får se det imorgon :D Eller?

2008-09-11 @ 17:15:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0