19 September

Gosh jag är kär i Wall-E :) han är ju superduper söt :D Ika den kommer bli stulen ;)
Det är då tur att man är sååå glad på kvällen o sur på morgonen blir en bra balans ^^ haha Innan jag somnade mådde jag bättre än en bortskämd ängel på moln, det vet jag iaf :D Men såå vaknar man och natten & morgonen blir förstörd.... Bröl.... Dessutom fick man stå i bussen till skolan med en allmän känsla av att dagen inte kommer bli särskilt bra, men tyskan gick ganska bra och när jag komemr hem blir de slapp o plugg. Orkar inget annat, möjligen sims dock, måste ju skapa ett nytt släkte som tar över ett eget kvarter :) Det är faktiskt kul för det mesta. Men idag ska jag i alla fall försöka vara positiv eftersom huvet var trögstartat i morse. Jerker o Ika muntrar alltid upp en och ikväll ska vi ju laga mat på ku så det lär ju bli intressant. :) Bränt eller ätbart? :p haha

Jaha nu är jag riktigt trött på denna skoldagen och det finns inget vettigt att göra och efetrsom mitt huvud har lagt ner gör jag ingen nytta. Värdelöst låt mig gå någon gång, dumma tid... Jag vill hem! jaha ska jag vara positiv nu?
Ja det ska jag! jag slutar om ca 20 minuter datan lever än och när jag kommer hem blir det totalbyte av kläder ett samtal till Ika, sömn eller plugg tills klockan fem och sedan ska jag lyssna på en ljuv trött stämma :D Sånt blir man lycklig av :) Så jag längtar efter det och en söt fika. Plus ku för då får man träffa massa trevligt folk... ibland vidrigt inga jag vanligen umgås med... (A) tihi men det är inte trevligt jag lovar... bröl. Nä jag kan kanske köpa nytt garn med så mina antagligen fula benvärmare blir klara någon gång. Samtidigt ska jag köpa rundstickor så jag kan sticka en mössa :) kan bli mysigt eftersom jag redan har namn efter mina tidigare mössor... ^^ hihi inget vackert men sant :)

Jag vill sova i min sköna varma gosiga tomma säng... okej jag vill helst ha Jerker jämte men man kan la inte få allt? lr? Fusk om andra ahr det :p men jaja så är det när pengar o mammor är ivägen :p nu ska ni inte behöva läsa mer av mitt trams xD


Kommentarer
Ulrika

Så Wall-e är alltså något du rekomenderar? ;) Är lite småsugen på att se den ;P

2008-09-20 @ 01:28:58
URL: http://ullerika.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0