22 September

Jag vaknar och ögonen kliar. Dålig morgon... Fast jag är klar i tid och går samtidigt som jag pratar med Jerker och sedan märker jag att jag är för tidig. Jaha mpan då, nähä den hade inga batteri... Ja oj va glad man kan bli :( Fick i alla fall sitta på bussen ha en bra morgon lektion och jag har en bra frisyr :) Så helt okej dag till slut. Ska se om jag kan sticka klart benvärmarna och plugga igenom företagsekonomin och tyskan. Fick ett häfte jag ska skriva igenom. Så får vi se hur dålig man är :p Men vi får hoppas på det bästa. Eventuellt så blir det två läger i höst. Ett gratis barnläger och ett mtm :)
Så dagen till ära är jag glad på en måndag ;)


Kommentarer
ika

bajs för barnläger. Inga man känner så du måste umgås med du vet vem ^^ HAHAHA

2008-09-22 @ 16:25:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0